Wygląda na to, że rozbrojenie nuklearne w Metal Gear Solid 5 okazało się niemożliwe

Wygląda na to, że rozbrojenie nuklearne w Metal Gear Solid 5 okazało się niemożliwe

Hideo Kadima ukrył w Metal Gear Solid: The Phantom Pain sekretne zakończenie, które wymaga zniszczenia wszystkich głowic nuklearnych. Film z nią został zdobyty nielegalnie, ale wydaje się, że jest to jedyny dostępny sposób. 

Przypomnijmy, że w trybie sieciowym Metal Gear Solid V może tworzyć broń nuklearną, a inni gracze są w stanie przeniknąć i ukraść lub zniszczyć twoje zapasy. Dlatego gracze musieli współpracować, aby całkowicie wyeliminować zapasy broni jądrowej i uzyskać zasłużony film. Od wielu lat nie udało się tego uczciwie osiągnąć. 

Czy wiesz, że masz kanał na YouTube? przeprowadził śledztwo i stwierdził, że gra wsadza kije do koła i uniemożliwia rozbrojenie. Bez względu na to, jak bardzo próbowali gracze, na świecie pozostała niewielka liczba głowic. Nie da się ich zneutralizować, gdyż nie znajdują się one na żadnej z podstaw – takie przypadki nazywane są „bombami duchami”. Wyjaśnijmy, że amunicja przypisana do tej lub innej bazy zaawansowanego rozmieszczenia zostanie unicestwiona.

Entuzjaści, którzy odkryli tę usterkę, próbowali skontaktować się z Konami, aby naprawić błąd. Studio od dawna jednak ignorowało ten błąd. Wynika to prawdopodobnie z trzeciego rozdziału „Pokoju”, o którym mowa w plikach gry. Użytkownicy uważają, że rozbrojenie nuklearne powinno odblokować nowy zestaw misji. Co więcej, w 2015 roku oficjalne konto Konami na Twitterze sugerowało to: „Prawdę można znaleźć na świecie”.

Studio pokłóciło się jednak z twórcą MGS Kadimą, więc zawartość trzeciej części może w ogóle nie istnieć. Dlatego Konami nie może pozwolić, aby liczba amunicji jądrowej spadła do zera.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();