Netflix ma nadzieję, że w tym roku uruchomi poziom reklam i rozprawi się z udostępnianiem haseł
Po rzadkim spadku liczby abonentów w zeszłym kwartale Netflix przyspiesza starania o przyciągnięcie nowych użytkowników. Według nowego raportu z New York Times, Netflix zamierza wprowadzić bardziej przystępną cenowo warstwę z reklamami w czwartym kwartale tego roku.
Mniej więcej w tym samym czasie Netflix ma również nadzieję na wprowadzenie od dawna plotek dotyczących udostępniania haseł…
Według dzisiejszego raportu Netflix przedstawił tę oś czasu w wiadomości e-mail do pracowników. Podczas zestawienia wyników finansowych z zeszłego kwartału, dyrektor generalny Netflix, Reed Hastings, wskazał, że firma poświęci trochę czasu na wprowadzenie reklamy z reklamami, mówiąc, że „rozwiąże to w ciągu następnego roku lub dwóch”.
Wydaje się, że firma przyspieszyła ten harmonogram, a dzisiejsza notatka dla pracowników wyjaśnia, że cel jest „szybki i ambitny” i „będzie wymagał pewnych kompromisów”. Netflix zwrócił również uwagę, że „każda duża firma zajmująca się przesyłaniem strumieniowym, z wyjątkiem Apple, ma lub ogłosiła usługę obsługiwaną przez reklamy” i że konsumenci są spragnieni „niższych opcji”.
Netflix jest najwyraźniej wciąż na wczesnym etapie planowania swojego niższego poziomu z reklamami, więc nadal niewiele o nim wiemy. W obecnej formie najtańszy plan Netflix to 10 USD miesięcznie, podczas gdy będziesz musiał wydać 20 USD miesięcznie, jeśli chcesz przesyłać strumieniowo 4K. Ostatnia runda podwyżek cen Netflixa weszła w życie w zeszłym miesiącu.
W tym samym czasie, gdy Netflix planuje warstwę z reklamami, Netflix zamierza również rozprawić się z udostępnianiem haseł. Firma szczegółowo opisała swoje plany nałożenia wyższych opłat za udostępnianie haseł w marcu, wyjaśniając, że testuje możliwość „łatwego i bezpiecznego” udostępniania hasła osobom spoza domu, ale kosztem „nieco więcej”.
W dzisiejszej notatce dla pracowników Netflix powiedział, że ma nadzieję wprowadzić zmiany w udostępnianiu haseł „mniej więcej w tym samym czasie”, co uruchomienie warstwy reklamowej.
Netflix liczy na te zmiany, zwiększając zarówno liczbę abonentów, jak i przychody. W pierwszym kwartale firma straciła 200 000 abonentów. Co być może jednak ważniejsze, firma przewidziała również, że w II kwartale straci dwa miliony abonentów.
umieścić na youtube
Źródło: 9to5mac.com