Pierwszą grą z obsługą FSR 2.0 będzie Dethloop
FidelityFX Super Resolution to technologia AMD, podobna do DLSS od NVIDA. Mówiąc najprościej, zwiększa liczbę klatek na sekundę bez pogorszenia jakości obrazu. Pierwsza wersja FSR wspierana jest już przez dziesiątki gier, a druga jest na horyzoncie.
Pierwszą grą, która otrzyma wsparcie dla FSR 2.0 będzie Dethloop – technologia zostanie dodana jako aktualizacja 12 maja. W najbliższych miesiącach nowość będzie dostępna również w następujących projektach:
-
Asterigos,
-
Delizjum,
-
EWA online,
-
Symulator Farmy 22,
-
Opuszczony,
-
Uziemiony,
-
Symulator lotu Microsoft,
-
NiShuiHan,
-
Idealny remake świata,
-
Remake szermierza,
-
Nieznany 9: Przebudzenie.
AMD nie precyzuje, kiedy wyżej wymienione gry będą wspierać tę technologię. Wiemy jednak, że FSR 1.0 (wraz z DLSS 2.0) trafi do Microsoft Flight Simulator w lipcu, a później, po wydaniu dotychczasowej aktualizacji, druga wersja technologii trafi do symulatora lotu.
FSR 2.0 pojawi się także na Xboksie. Ale wersje na PC wydają się być na powyższej liście - niektóre z tych projektów są przeznaczone tylko na PC.