Apple: większość użytkowników iOS 15 rezygnuje ze spersonalizowanych reklam; brak wpływu na konwersje reklam w wyszukiwarce w App Store

Apple: większość użytkowników iOS 15 rezygnuje ze spersonalizowanych reklam; brak wpływu na konwersje reklam w wyszukiwarce w App Store

Apple rozwija swoją działalność związaną z reklamami w wyszukiwarce. W dzisiejszej prezentacji dla klientów reklamowych, uzyskanej przez 9to5Mac, firma podkreśla, że ​​mimo ciągłego rozwoju reklam w wyszukiwarce zdecydowana większość użytkowników wybiera usługi, które nie opierają się na reklamach spersonalizowanych.

Reklamy w wyszukiwarce App Store i reklamy spersonalizowane

Apple przedstawi dziś tę informację partnerom reklamowym. Wyjaśnia, że ​​Apple Search Ads pomaga „reklamodawcom rozwijać działalność, jednocześnie dając użytkownikom kontrolę nad ich wykorzystaniem danych”.

Nacisk Apple w dzisiejszej prezentacji, zgodnie ze slajdem uzyskanym przez 9to5Macpolega na tym, że reklamy w wyszukiwarce w bardzo niewielkim stopniu opierają się na spersonalizowanym kierowaniu, a współczynniki konwersji są praktycznie niezmienione.

W systemie iOS 15 firma Apple dodała nowy monit, gdy użytkownik po raz pierwszy otwiera App Store. Monit wyjaśnia spersonalizowane reklamy „pomagają odkryć aplikacje, produkty i usługi, które są dla Ciebie istotne”. Monit daje użytkownikom możliwość włączenia spersonalizowanych reklam lub ich wyłączenia.

Według danych zagregowanych przez Apple, 78% liczby wyszukiwań na iOS w App Store pochodziło z urządzeń z wyłączonymi reklamami spersonalizowanymi. W praktyce oznacza to, że 78% użytkowników decyduje się na „Wyłącz reklamy spersonalizowane”, gdy po raz pierwszy widzą monit w App Store.

Dodatkowe dane Apple pokazują, że spersonalizowane reklamy umożliwiają użytkownikom konwersję prawie takiej samej liczby osób, jak osoby bez spersonalizowanych reklam. W przypadku klientów, którzy zdecydowali się na spersonalizowane reklamy, reklamodawcy widzą współczynnik konwersji 62,1%. Wśród użytkowników z wyłączonymi reklamami spersonalizowanymi ten współczynnik konwersji wynosi 62,5%.

W prezentacji dla reklamodawców Apple wyjaśnia, że ​​wielu programistów byłoby lepiej, gdyby kierowali reklamy do użytkowników, którzy mają wyłączone spersonalizowane reklamy. Dzieje się tak, ponieważ pula użytkowników z wyłączonymi reklamami spersonalizowanymi jest większa niż pula użytkowników, którzy się na to zgodzili, jest znacznie mniejsza.

Reklamy w wyszukiwarce App Store są wyceniane za pomocą systemu licytacji opartego na aukcjach. Ponieważ jest więcej użytkowników, którzy wyłączyli reklamy spersonalizowane, ceny będą niższe. I znowu reklamy są równie skuteczne, jeśli nie bardziej skuteczne.

Na koniec ważne jest, aby pamiętać, że te dane dotyczą wyłącznie pierwszych działań reklamowych Apple w App Store. Nie odnosi się do Przejrzystości śledzenia aplikacji, która ma zastosowanie do reklam firm zewnętrznych.

umieścić na youtube

Źródło: 9to5mac.com
var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();