Programy Apple TV+ ożywają dzięki „Severance” i „Ted Lasso” wśród wyskakujących okienek w The Grove Apple Store [Galeria]
Sklepy detaliczne Apple są stale wykorzystywane do promowania programów i filmów Apple TV+, jednak firma przyjęła teraz bardziej agresywne (i zabawne) podejście. Niektóre z najpopularniejszych programów Apple TV+, takie jak Odcięcie oraz Ted Lasso ożyły w sklepie The Grove Apple Store.
Sklep Apple Grove, który znajduje się w Los Angeles i został całkowicie przeprojektowany w zeszłym roku, ma teraz obszar z wieloma wyskakującymi okienkami związanymi z programami Apple TV+. 9to5Mac José Adorno był tam, aby przywieźć nam kilka wspaniałych zdjęć z tego wyjątkowego wydarzenia.
Promowane programy są Afterparty, Schmigadoon!, Pachinko, Ted Lasso, Poranny pokaz, WeCrashed, oraz Odcięcie.
Każde wyskakujące okienko ma funkcje związane z programami. Na przykład wyskakujące okienko Poranny pokaz zawiera stojak i tło używane w serialu, dzięki czemu każdy może zrobić zdjęcie jako gospodarz programu. Odwiedzający mogą również dostać jedzenie, takie jak precle i lody w wyskakujących okienkach.
Wszędzie są również specjalne kody QR, które przekierowują użytkowników na stronę programu w aplikacji Apple TV.
To nie pierwszy raz, kiedy The Grove Apple Store w szczególny sposób promuje Apple TV+. W zeszłym roku obsada Ted Lasso był tam na pytania i odpowiedzi w dniu ponownego otwarcia sklepu. Apple również rozdawał ekskluzywne Ted Lasso naklejki dla klientów.
Poniżej możesz obejrzeć więcej zdjęć z wydarzenia Apple TV+ w The Groove Apple Store, które potrwa do końca miesiąca:
Przeczytaj także:
- Przewodnik Apple TV+: każdy program i film Apple TV jest już dostępny
umieścić na youtube
Źródło: 9to5mac.com