W tydzień po premierze Apex Legends Mobile zarobił prawie 5 milionów dolarów
Biorąc pod uwagę ogromną popularność Apex Legends, jego mobilna wersja była skazana na sukces – przynajmniej na początku. A ten sukces możemy zmierzyć np. całkowitym dochodem za pierwsze siedem dni po premierze gry na iOS i Androida.
Według firmy analitycznej Sensor Tower, tygodniowy przychód Apex LegendsMobile wynosi 4,8 miliona dolarów. Przypomnijmy, że gra jest warunkowo darmowa, a zakupy w żaden sposób nie wpływają na rozgrywkę - sprzedawane są tylko przepustki bojowe premium i niektóre przedmioty kosmetyczne.
Gra przyniosła najwięcej pieniędzy Stanom Zjednoczonym – 44% (2,1 miliona dolarów) całkowitych przychodów. Następne na liście są Japonia i Tajlandia.
Dla porównania: PUBG Mobile po wprowadzeniu monetyzacji za ten sam okres w kwietniu 2018 roku zebrał 600 tys. dolarów, a Call of Duty: Mobile – 14,8 mln dolarów w tym samym okresie po premierze w październiku 2019 roku.
Ponadto Apex Legends Mobile był najczęściej pobieraną grą na iPhone'a w 60 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Japonii, Indiach i Niemczech. Większość pobrań miała miejsce w Stanach Zjednoczonych, a następnie w Indiach i Brazylii.