Ponowna zapowiedź ROUTINE - kosmicznego horroru, który jest kręcony od 10 lat
Pierwsze ogłoszenie RUTYNA miało miejsce prawie 10 lat temu - w sierpniu 2012 roku. Deweloperzy z Oprogramowanie księżycowe pracowali nad projektem tak długo, że ogłosili go ponownie - debiutancki (no, prawie) film został zaprezentowany na Letni Festiwal Gier 2022.
W RUTYNA znajdziesz się na opuszczonej stacji księżycowej. Kluczowe cechy gry - minimalny interfejs, połączenie skradankowych bitew, a także muzyka z Mick Gordon, kompozytor tego ostatniego Wolfenstein, LOS oraz Módl się.
W swoim adresie sztab Oprogramowanie księżycowe opowiedział, co działo się z projektem przez wiele lat:
- Pięć lat po rozpoczęciu prac deweloperzy założyli, że gra jest gotowa do uruchomienia. Ale znajdowali coraz więcej rzeczy, które im nie pasowały i nie chciały wypuszczać RUTYNA w tej formie. Oprogramowanie księżycowe postanowiłem zacząć od zera
- Zespół musiał przetrwać przy bardzo ograniczonym budżecie. Stopniowo RUTYNA zamienił się w projekt poboczny, który trzeba było połączyć z innymi pracami
- Ostatecznie studio znalazło wydawcę osobiście Surowa Furia - Dzięki jego wsparciu zespół w końcu miał okazję doprowadzić sprawę do końca
Autorzy nie chcą powtarzać błędu i wymieniać daty premier bez pełnej pewności, że gra rozpocznie się na czas. Dlatego na razie znana jest tylko lista platform - PC(Parowy ) oraz Xbox, włącznie z Przepustka do gry.