Fantazyjna królewska bitwa Spellbreak zakończy się na początku 2023 r.
Czy pamiętasz takie sharewareowe "pianino bojowe" Łamanie zaklęć? Prawie wcale. Wygląda na to, że zapomnieli o tym nawet deweloperzy from proletariat - ostatnia duża aktualizacja wyszła prawie sześć miesięcy temu. W rezultacie zespół zdecydowany całkowicie zamknij projekt.
Studio wydało aktualizację 4.20 bez opisu wraz z odwołaniem. W tym proletariat podziękował społeczności za wsparcie i ogłosił swoją decyzję:
„Po ponad czterech latach magii żywiołów i łączenia zaklęć postanowiliśmy przestać się rozwijać Łamanie zaklęć. Jesteśmy wdzięczni wszystkim członkom społeczności graczy za odkrywanie magicznych światów i wrażeń, które wspólnie stworzyliśmy. Łamanie zaklęć był ambitnym projektem, który pomógł naszemu zespołowi poszerzyć jego granice w zakresie projektowania i rozwoju. Cieszymy się, że w przyszłości będziemy nadal wprowadzać innowacje w nowych grach.
On przemówił i kierownik studia Seth Sivak. Krótko opowiedział ścieżkę Łamanie zaklęć i zwrócił uwagę na jego mocne strony, w tym na przykład w pełni rozwinięty cross-play i cross-progres w wydaniu. Według niego „bitewny fortepian” nie mógł osiągnąć stabilnej pozycji i nie mógł konkurować z „największymi grami na świecie”. Ale ani on, ani zespół nie żałują spędzonego czasu.
Łamanie zaklęć wystartowała dość żwawo: trzy tygodnie po premierze przyciągnęła uwagę ponad pięciu milionów graczy, znalazła się na liście najlepszych nowości Parowy na grudzień 2020 oraz w tabeli sprzedaży PlayStation na styczeń 2021 r. Według szefa proletariatna przestrzeni lat w projekt zaangażowało się ponad dziesięć milionów osób.
Serwery Łamanie zaklęć zostanie wyłączony na początku przyszłego roku. Przypomnijmy, że gra została wydana w 2020 roku PC,, PlayStation,, Xbox One oraz Przełącznik Nintendo.