Google TV, aby logowanie do serwisu Netflix i innych usług przesyłania strumieniowego było automatyczne

Autor: Michael Korgs | 01.07.2022, 17:08
Google TV, aby logowanie do serwisu Netflix i innych usług przesyłania strumieniowego było automatyczne

Zapewniając automatyczne logowanie do usług subskrypcji po instalacji, Google może próbować uczynić swoją platformę telewizyjną bardziej przyjazną dla użytkownika. 9to5Google twierdzi, że te informacje są ukryte w kodzie najnowszej wersji aplikacji telewizyjnej i stwierdza, że ​​„aplikacje dla Twoich subskrypcji zostaną również zainstalowane. Informacje o aplikacji z urządzeń połączonych z Twoim kontem Google zostaną użyte do skonfigurowania tych aplikacji i zalogowania się do nich na Twój telewizor."

Jest z pewnością możliwe, że dane uwierzytelniające zostały skopiowane z jednego konta, nawet jeśli istnieje kilka kont połączonych z tym samym kontem Google. Może to oznaczać, że używasz swojego konta Google, takiego jak nazwy użytkownika i hasła, do automatycznego wypełniania i logowania się do różnych usług, takich jak Netflix, Spotify, gazety i inne subskrypcje. Nawet jeśli zalogujesz się na swoje konto Google i przeniesiesz wszystkie swoje aplikacje, nadal będziesz musiał logować się do każdej usługi osobno, ponieważ ma to sens w przypadku bankowości internetowej. Chciałbyś, aby Twoje programy i albumy były gotowe tak szybko, jak to możliwe podczas konfigurowania telewizora lub odtwarzacza multimedialnego.

Najbardziej prawdopodobną opcją jest zaprogramowanie operacji tak, aby można ją było wykonać automatycznie. Jeśli firma może z powodzeniem zautomatyzować taki proces bez poświęcania jakości i terminowości, to więcej osób będzie odwiedzać Google i płacić za reklamę. Większe firmy zajmujące się aplikacjami mogą mieć większe ambicje pod względem zakresu i skali, ale mniejsze firmy mogą zmagać się z wymaganym czasem.

Biorąc pod uwagę stale rosnącą liczbę usług subskrypcyjnych, którymi musimy zarządzać, taki proces automatyzacji logowania zapewniłby Google przewagę konkurencyjną, a inne firmy mogłyby pójść w ich ślady, zapoczątkowując nową, odważną erę, w której nie trzeba pamiętać danych logowania przez dziesiątki subskrypcje na koniec.

Źródło: www.phonearena.com