Fani naprawili starożytny błąd dźwiękowy w Silent Hill 2

Fani naprawili starożytny błąd dźwiękowy w Silent Hill 2

Silent Hill 2: Edycja Rozszerzona - amatorski projekt, w którym pasjonaci poprawiają klasyczny horror, eliminując poważne błędy. Ostatnio dla Wersja rozszerzona wydano aktualizację, która między innymi rozwiązała problem z dźwiękiem. 

W oryginalnej wersji Silent Hill 2 ze względu na specyfikacje technologii strumieniowego przesyłania dźwięku wystąpiły problemy na komputerach wielordzeniowych. W trakcie gry dźwięk zaczął się „zacinać”, a następnie nastąpił zanik. Błąd można było naprawić tylko poprzez wyłączenie wszystkich rdzeni w BIOS-ie oprócz jednego.

Twórcy Wersja rozszerzona przepisał silnik do strumieniowego przesyłania dźwięku, dzięki czemu teraz horror powinien działać stabilnie na nowoczesnych komputerach. Autorzy nie tylko wykorzenili złowieszczy błąd wraz z odejściem, ale także przeszli przez innych chropowatość w obszarze audio. 

Nowa aktualizacja Wersja rozszerzona zawiera również poprawki graficzne i inne poprawki. Instrukcja instalacji projektu wentylatora Spójrz tutaj.  

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();