"GWINT" otrzymał dodatek "Klątwa Czarnego Słońca" - z 27 nowymi kartami
CD Projekt RED wypuścił aktualizację GWINTA 10.7 - Klątwa Czarnego Słońca. Zawiera 27 nowych kart — cztery na frakcję i trzy neutralne.
Będziesz musiał wychwalać wschód Czarnego Słońca lub pomóc Renfrewowi zemścić się na jego prorokach:
„Niektórzy mówią, że świat zginie w lodzie, inni – że spłonie w ogniu. Jeszcze inni słuchają starożytnych proroctw, które przepowiadają nadejście wiecznej ciemności. Raz na stulecie świeci światło słońca, a cienie spowijają świat żywych - niszczą, psują, sprowadzają szaleństwo. Ale nawet w świecie nękanym przez klątwy i choroby istnieją starożytne miejsca nietknięte przez zło i bohaterów, którzy przedzierają się przez ciemność”.
Black Sun zawiera również trzy nowe słowa kluczowe:
- „Infuzja” to status, który dodaje efekty lub kategorie do karty. Jeśli go usuniesz, wszystkie efekty i kategorie znikną. Blokowanie wyłącza możliwości „Infuzji”.
- "Grace" - aktywuje się jednorazowo, gdy siła oddziału staje się większa lub równa określonej wartości. Jeśli warunek zostanie spełniony, gdy oddział pojawi się na polu, aktywuje się natychmiast.
- "Kolizja" - drużyny jednocześnie zadają sobie nawzajem obrażenia równe wartości ich siły.
Ponadto pojawił się nowy tryb sezonowy – „Próba Ognia”. Po dołączeniu do jednej z frakcji, twoja talia zostanie zastąpiona gotową talią tej frakcji z kartami z najnowszego rozszerzenia.