Rogue Mage — karta „łotr” oparta na „Gvint” — ukaże się dzisiaj

Autor: Vadim Osiyuk | 07.07.2022, 07:53
Rogue Mage — karta „łotr” oparta na „Gvint” — ukaże się dzisiaj

Na początku roku CD Projekt RED zaprezentował Project Golden Nekker, grę karcianą dla jednego gracza opartą na Gwincie. Dziś doszło do oficjalnej zapowiedzi - poznaj GWINT: Rogue Mage.

Witryna udostępnia szczegółowe informacje o nowym produkcie IGN :

  • Gra zbudowana jest na bazie multiplayera „Gvint”, ale będzie sprzedawana osobno.
  • Rogue Mage skupia się na czarodzieju Alzurze, który próbuje stworzyć pierwszego czarodzieja. Wydarzenia mają miejsce setki lat przed narodzinami Geralta. Jednak według reżysera gry na pierwszym miejscu jest rozgrywka – fabuła nie jest nawet uważana za część kanonu.
  • Gra posiada elementy „łotrowskie”, co oznacza, że ​​jest przeznaczona do wielokrotnych przejść. Z opisu Rogue Mage jest trochę jak Slay the Spire – wchodzisz na mapę, przechodzisz przez nią i walczysz z bossem na końcu. Z każdą rasą użytkownik awansuje, co poszerza zakres dostępnych kart i ich moc. 
  • Rogue Mage jest przyjazny dla początkujących — zaczniesz z kilkunastoma kartami w swojej talii, a każda z czterech talii jest skupiona wokół łatwego do zrozumienia tematu. W szczególności pierwsza talia poświęcona jest wzmacnianiu kart.
  • Podczas eksploracji świata można znaleźć nowe mapy. Zazwyczaj są wydawane pojedynczo, dzięki czemu użytkownik stopniowo uczy się mechaniki.
  • Według szacunków ukończenie i zebranie wszystkiego zajmie ponad 30 godzin. Jednak ogólnie rzecz biorąc, Rogue Mage jest przeznaczony do krótkich sesji - pojedynczy bieg zajmuje od kilku minut (jeśli nie poradzisz sobie z trudnością i przegrasz) do godziny z małym.
  • Gra zawiera dziesiątki modyfikatorów, które pozwalają dostosować poziom trudności do własnych upodobań.
  • Pomysł na projekt narodził się pod koniec 2019 roku. Początkowo chcieli podzielić kampanię na kilka części, aby wydać je jako małe płatne DLC do głównego „GWINTA”. Jednak później skala wzrosła i Rogue Mage stał się samodzielną grą.
  • Rogue Mage nie wymaga połączenia z Internetem - w sieci działają tylko opcjonalne funkcje, takie jak rankingi i zapisy krzyżowe.

GWINT: Rogue Mage zadebiutuje 7 lipca na PC, iOS i Androidzie. Koszt edycji standardowej to 9,99 USD, a za wersję premium z „kosmetykami” i zestawami kart dla wielu graczy zażądają 19,99 USD.