Autorzy Vampire: The Masquerade - Bloodhunt porzucą system sezonów na rzecz regularnych aktualizacji

Autorzy Vampire: The Masquerade - Bloodhunt porzucą system sezonów na rzecz regularnych aktualizacji

W rozmowie z portalem VG247 producent Vampire: The Masquerade – Bloodhint David Sirland powiedział, że zespół odejdzie od utartego systemu pór roku. Mówi, że proste ulepszenia dają większe pole manewru:

„Kiedy wydaliśmy grę, wprowadziliśmy standardowy dwunastotygodniowy sezon ze stupoziomową przepustką bojową za taką samą cenę jak konkurencja. Ale dość szybko zdaliśmy sobie sprawę, że zespół nie jest w stanie utrzymać tego modelu. Poza tym to nas boli. , ponieważ łatka zawartości nie pozwala nam publikować szybszych aktualizacji rozgrywki i edytować kluczowych aspektów gry, o co często proszą nasi użytkownicy”.

Więc teraz Sharkmob przechodzi na miesięczny model aktualizacji. Poprawki błędów i inne poprawki nie będą powiązane z aktualizacjami zawartości — zostaną wydane osobno.

Nad czym jeszcze pracuje Sharkmob:

  • Eksperymentuj z ceną przepustki bojowej i jej rozmiarem. Wygląda na to, że będzie się zmniejszać, ale będzie częściej wychodził.
  • Aktualizuje wewnętrzne systemy Bloodhunt, aby przyspieszyć produkcję treści dla postaci w grze.
  • Poprawia obsługę kontrolera. 

Rozmawialiśmy również o letniej aktualizacji i jej zawartości. W przyszłym tygodniu Battle Royale otrzyma nowy tryb, przepustkę bojową i nie tylko. Aktualizacja domyślnie wyłączy cross-play – gracze na PS5 będą mogli odizolować się od bojarów na PC lub się z nimi nie zgodzić. 

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();