Studio Jade Raymond, Haven, oficjalnie dołączyło do Sony
W marcu okazało się, że Sony kupuje studio Haven, założone przez byłego producenta Assassin's Creed, Jade Raymond. Teraz wszystkie kwestie prawne są uregulowane – transakcja sfinalizowana, Haven w końcu stało się częścią Sony.
Przypominamy, że Haven przygotowuje teraz wieloosobową grę AAA opartą na nowej własności intelektualnej. Platformy - PlayStation 5 i, jak się wydaje, PC.
W wywiadzie GryPrzemysł.biz Raymond powiedział, że proces produkcyjny w zespole opiera się na technologiach chmurowych. Początkowo była to konieczność, bo studio zostało otwarte podczas pandemii. Ale od tamtego czasu Haven uznał, że lepiej jest pracować w „chmurze” – mówią, że teraz zespół jest bardziej wydajny i może szybciej generować nowe pomysły.
Zakup Haven miał pozytywny wpływ na inne studia Sony, a CTO Haven podzielił się z nimi swoimi doświadczeniami w zakresie produkcji w chmurze. Ponadto Raymond również zasugerował w wywiadzie innowacyjność.
Data premiery nowego dzieła Haven nie została jeszcze określona.
Przypominamy, że Haven przygotowuje teraz wieloosobową grę AAA opartą na nowej własności intelektualnej. Platformy - PlayStation 5 i, jak się wydaje, PC.
W rozmowie z GamesIndustry.biz Raymond powiedział, że proces produkcyjny w zespole opiera się na technologiach chmurowych. Początkowo była to konieczność, bo studio zostało otwarte podczas pandemii. Ale od tamtego czasu Haven uznał, że lepiej jest pracować w „chmurze” – mówią, że teraz zespół jest bardziej wydajny i może szybciej generować nowe pomysły.
Zakup Haven miał pozytywny wpływ na inne studia Sony, a CTO Haven podzielił się z nimi swoimi doświadczeniami w zakresie produkcji w chmurze. Ponadto Raymond również zasugerował w wywiadzie innowacyjność.
Data premiery nowego dzieła Haven nie została jeszcze określona.
To jest oficjalne! Umowa o przejęciu Haven została zamknięta. Witamy w rodzinie PlayStation Studios, @Havenstudiosinc ! pic.twitter.com/rLFjsRYWdy
— PlayStation (@PlayStation) 11 lipca 2022 r