Cuphead: Pyszne ostatnie danie zostało kupione milion razy
Rozszerzenie Delicious Last Course dla Cuphead jest w produkcji od kilku lat. Na szczęście dla deweloperów ze Studio MDHR ich ciężka praca nie poszła na marne – DLC odniosło sukces finansowy.
Jak donosi Studio MDHR, nakład The Delicious Last Course osiągnął już milion egzemplarzy. Przypominamy, że dodatek został wydany 30 czerwca. Oryginalny Cuphead kiedyś osiągnął milion egzemplarzy w podobnym okresie - zajęło to nieco mniej niż dwa tygodnie.
Pyszne ostatnie danie jest nie tylko aktywnie promowane, ale także bardzo chwalone. W chwili pisania tego DLC otrzymało bardzo pozytywne recenzje w Parowy (96%), 87 punktów na 100 OpenCritic. Według recenzentów bossowie w dodatku są prawie lepsi niż w oryginale, a szczegółowy styl wizualny nie ma odpowiednika w branży gier.
główka: The Delicious Last Course jest dostępne na PC, PlayStation, Xbox i Nintendo Switch. Nie trzeba czekać na nowe dodatki czy sequel – historia Cuphead na razie się skończyła.
#CupheadDLC pokrył się platyną, sprzedając 1 mln egzemplarzy!!
— Studio MDHR (@StudioMDHR) 12 lipca 2022 r
W ramach naszego ogromnego podziękowania przekazujemy w prezencie konsolę Nintendo Switch, Xbox Series X i PS5.
Aby mieć szansę na wygraną: prześlij dalej ten post, obserwuj @Studiomdhr i odpowiedz słowem „Cuphead” i preferencjami konsoli! pic.twitter.com/SWx3KzA0ZA