Zestaw słuchawkowy Magic Leap 2 AR pojawia się 30 września za 3299 USD
30 września inteligentne okulary Magic Leap 2 będą dostępne w cenie 3299 USD. Gadżet rzeczywistości mieszanej to mniejsza i lżejsza wersja istniejącego Magic Leap, z ulepszonymi specyfikacjami, w tym szerszym polem widzenia, ale także, zgodnie z oczekiwaniami, wyższą ceną.
Magic Leap 2 jest już dostępny dla kilku wybranych partnerów, w tym firmy neurotechnologicznej SyncThink i innych firm medycznych. We wrześniu będzie dostępny publicznie w kilku regionach, w tym w Stanach Zjednoczonych (gdzie jest sprzedawany za pośrednictwem partnera dystrybucyjnego Insight), Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Arabii Saudyjskiej. Japonia i Singapur są celami debiutów na koniec roku 2022.
Zestaw słuchawkowy jest dostępny w trzech różnych opakowaniach, z których każdy jest dostosowany do określonego zastosowania. Pakiet „Baza” o wartości 3 299 USD obejmuje zestaw słuchawkowy i ekspresową gwarancję. Opcja „Developer Pro” o wartości 4099 USD dodaje narzędzia programistyczne i wczesny dostęp do nowych wersji oprogramowania, ale jest przeznaczona tylko do wewnętrznego rozwoju — nie do pełnego komercyjnego wdrożenia. Wersja „Enterprise” o wartości 4 999 USD zapewnia kwartalne aktualizacje oprogramowania i narzędzia do zarządzania do wdrażania zestawów słuchawkowych w całej organizacji.
Wszystkie pakiety zawierają zestaw słuchawkowy Magic Leap 2, krążek komputerowy, który go napędza, oraz podstawowy kontroler w stylu pilota. Ma ten sam podstawowy kształt, co ostatni zestaw słuchawkowy, który kosztuje od 2295 USD do 3595 USD, w zależności od tego, gdzie go kupiłeś. Ma rozszerzony kąt widzenia 70 stopni, który jest znacznie mniej pudełkowy niż jego poprzednik (316 gramów do 260 gramów). Pełne specyfikacje sprzętowe Magic Leap 2 są publikowane od stycznia – a Magic Leap omawia je od 2019 roku – ale teraz można je znaleźć na stronie produktu.
Chociaż prawdą jest, że zestawy słuchawkowe Magic Leap są przeznaczone do użytku biznesowego, a nie osobistego, firma stwierdziła, że zestaw słuchawkowy będzie używany przede wszystkim w przedsiębiorstwach. Firma wyraziła zainteresowanie ponownym wejściem do sektora konsumenckiego w przyszłości, ale nadal nic nie wskazuje na to, aby tak się stało – co nie jest zaskakujące. Nawet duże firmy konsumenckie, takie jak Apple i Meta, opóźniły na razie wypuszczanie okularów na rynek masowy.
Źródło: www.theverge.com