Netflix współpracuje z Microsoft w związku z nadchodzącą subskrypcją z reklamami

Netflix współpracuje z Microsoft w związku z nadchodzącą subskrypcją z reklamami

Netflix znalazł partnera na nadchodzący poziom obsługi reklam. W środę Netflix ogłosił, że będzie współpracować przy projekcie z Microsoftem. W poście na blogu opublikowanym przez Microsoft firma zauważyła, że ​​zapewni Netflixowi wiedzę technologiczną i sprzedażową.

Jeszcze w zeszłym miesiącu The Wall Street Journal twierdził, że Google i Comcast są jednymi z liderów dostarczania Netflixowi usługi wspieranej reklamami. W środę Netflix ogłosił, że wybrał Microsoft jako „udowodnioną historię” giganta technologicznego w zapewnianiu doskonałej obsługi klienta. „Microsoft oferował z biegiem czasu dużą swobodę w zakresie innowacji zarówno na froncie technologicznym, jak i sprzedażowym, a także silną ochronę prywatności dla naszych członków” — powiedział dyrektor operacyjny Greg Peters. Warto zauważyć, że Microsoft nie ma własnej usługi przesyłania strumieniowego.

Reed Hasting, co-CEO Netflix, po raz pierwszy ujawnił, że firma szuka tańszych alternatyw w kwietniu. Po ogłoszeniu przez Netflix, że stracił 200 000 subskrybentów w pierwszym kwartale 2022 r., Hastings powiedział, że firma zamierza sfinalizować szczegóły swoich opcji „w ciągu następnego roku lub dwóch”. We wtorek Netflix ma ujawnić zarobki za drugi kwartał; według CNBC niedawno poinformowała inwestorów, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy mogła stracić nawet dwa miliony abonentów.

Źródło: www.engadget.com
var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();