„To naturalne przejście dla serii” – nowa Skate przejdzie do freeplay

„To naturalne przejście dla serii” – nowa Skate przejdzie do freeplay

Nowa nienumerowana część Skate będzie grą usługową, która zostanie uruchomiona jako shareware. Zespół twierdzi, że projekt nie jest następcą Skate 3, ale czymś więcej. O tym i wielu innych programistach z Full Circle powiedział w dość długim filmie.

Dyrektor kreatywny skate Chris Perry powiedział, że projekt nie jest sequelem, prequelem, remake'iem, rebootem czy remasterem oryginalnej Skate - to coś nowego. Kolejny kreatywny reżyser gier Deran Chang porównuje  zmiana w przebiegu franczyzy z wszechogarniającą ewolucją. Spójrz na deskorolkę w latach 2010 i teraz. To samo dotyczy gier. 

„Naszym celem jest stworzenie wiarygodnego przejścia dla franczyzy Skate, które zachwyci użytkowników przez wiele lat”. - Daniela McCullocha, CEO Full Circle.

 

Niektóre z faktów wymienionych w filmie:

  • Twórcy skupią się na rozwoju gry serwisowej, więc nie należy liczyć na pojawienie się innych elementów liczbowych.
    • Full Circle obiecuje wysłuchać opinii użytkowników i stopniowo dodawać niezbędne funkcje.
  • Skate odbędzie się w nowym mieście o nazwie San Vansterdam.
  • Gra będzie posiadała mikropłatności. W sklepie będą wyświetlane głównie przedmioty kosmetyczne. Brak skrzynek z łupami i obszarów odblokowanych za pieniądze. „To nie jest Peytuvin” – zapewniają deweloperzy.
  • Wiele osób z oryginalnego zespołu Skate pracuje nad wolną grą Skate.

Skate zmierza na PC, PlayStation i Xboxa z cross-play i cross-progresją. W produkcji jest również mobilna wersja kolejek górskich skater. Zespół ponownie ukrył datę premiery, ograniczając się do suchego „kiedy będzie gotowe”.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();