Weteran, scenarzysta John Scherr odszedł z Naughty Dog po 21 latach

Weteran, scenarzysta John Scherr odszedł z Naughty Dog po 21 latach

Scenarzysta Josh Sherr czasami pojawiał się w wiadomościach o Naughty Dog, ale generalnie gdzieś na peryferiach rozgłosu. Mimo to był ważnym pracownikiem studia i pracował nad tematami przez co najmniej 21 lat.

I teraz Sherr ogłoszony co pozostawia Naughty Dog. Podczas swojego pobytu w studio on… zajęty  następujące stanowiska:

  • Był głównym animatorem przerywników filmowych Jak II, Jak3, Jak X: Combat Racing oraz pierwszych trzech numerów Uncharted.
  • Pracował nad scenariuszem do Uncharted 4: Koniec złodzieja z Neil DruckmannBruce Straley i niezależny pisarz przez Toma Bissella.
  • Pracował nad scenariuszem do Uncharted: Zaginione Dziedzictwo.
  • Był scenarzystą i projektantem fabuły The Last of Us Part II. Tam Sherr pracowałem nad dialogami systemowymi dla wrogów, aby ich kwestie brzmiały bardziej naturalnie, a także nad dialogami w rozgrywce, opracowywaniem historii, pisaniem notatek i kartami superbohaterów z moją własną mitologią.
  • Był autorem historii i projektantem w niezapowiedzianym projekcie. Najwyraźniej chodzi o spin-off multiplayer oparty na The Last of Us Part II.

Jak zauważa Gl.biz, 21 lat to niezwykle długi czas pracy dla jednej firmy z branży gier. Na Twojej stronie Sherr pisze, który już znalazł dla siebie nową pracę, o czym opowie trochę później. Może scenarzysta został zatrudniony przez inne duże studio, a może osiedli się w małym niezależnym zespole – obie opcje zdarzają się weteranom branży.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();