Midnight Mercenaries odeszli – fan Hotline Miami z postaciami z Team Fortress 2

Midnight Mercenaries odeszli – fan Hotline Miami z postaciami z Team Fortress 2

Grupa fanów pracowała przez pięć lat nad Midnight Mercenaries - skrzyżowaniem Hotline Miami i Team Fortress 2. Teraz gra wyszedł i jest otwarty dla wszystkich – miłośnikom obu źródeł inspiracji na pewno się spodoba!

Od Hotline Miami gra otrzymała widok z góry, szybką rozgrywkę, śmierć jednym uderzeniem, muzykę elektroniczną i dużo krwi, a Team Fortress 2 - postacie o unikalnych zdolnościach. Na przykład Skaut może skakać i rzucać piłką baseballową, a Podpalacz może przeżuwać otwory wentylacyjne ogniem.

Midnight Mercenaries ma bardzo poważną bazę gry:

  • Dziewięć unikalnych klas i dwie podklasy. Ktoś będzie pasował tylko do jednego stylu gry, a ktoś jest bliski uniwersaliom.
  • Poziomy otwarte przeznaczone dla konkretnych zajęć i otwarte na eksperymenty
  • Wybuchowe beczki, zniszczalne ściany, zamknięte drzwi i inne przeszkody.
  • Niektóre poziomy mają wcześniejsze planowanie: możesz wybrać punkt odrodzenia i rzeczy, które pojawią się w danej lokacji.
  • Nieliniowa fabuła z różnymi wątkami postaci i motywacjami.
  • Combo i system punktacji. Wiąże się z tym kolejny szczegół: możesz odzyskać siły w miejscu swojej śmierci, ale stracisz punkty.
  • Osobno autorzy podkreślają przewidywalność: na przykład wrogowie i drzwi zawsze zachowują się tak samo, więc te same działania gracza prowadzą do tego samego rezultatu. Szczególną uwagę zwrócono na sprawiedliwe rozmieszczenie wrogów i hojne hitboxy, aby utrzymać tempo rozgrywki. 

Midnight Mercenaries jest dostępny za darmo na GameJolt.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();