Nowy film NieR Chamber of Secrets: Automata-9S walczy z bossem i rozmawia z ptakami

Nowy film NieR Chamber of Secrets: Automata-9S walczy z bossem i rozmawia z ptakami

Od miesiąca społeczność fanów NieR: Automata jest zszokowana odkryciem użytkownika o pseudonimie Sadfutago. W jakiś sposób udało mu się odkryć w grze ukrytą lokację, której nikt wcześniej nie znalazł. Gracz opublikował kolejny wpis z komnaty tajemnic.

Przypomnij sobie, że Sadfutago był w stanie po omacku ​​szukać drzwi w nijakiej ścianie w lokalizacji „City Replica” i udać się do kościoła. Jeśli w poprzednim filmie zrobił to dla bohaterki A2, to w nowym zrobił to dla 9S.

Na nagraniu widać, jak postać otwiera skrzynię, aby otrzymać wiadomość tekstową o stanie pacjenta Jonaha, a następnie walczy z bossem cienia. Po wygranej 9S wchodzi w interakcję z gołębiami przy misce z wodą w rogu pokoju. Według tłumaczenia maszynowego z japońskiego pytają, dlaczego ludzie zniknęli ze świata. Do wyboru mają dwie repliki - żyją trochę i z powodu czarnej choroby. Jeśli wybierzesz pierwszą opcję, gracz przeniesie się na początek korytarza. Co się stanie, gdy zostanie wybrany alternatywny ciąg, nie jest znane.

Dataminer Lance McDonald zauważył, że żaden z przedstawionych zasobów (poza zarchiwizowaną notatką i modelem wroga) nie istnieje w żadnej znanej wersji NieR: Automata na PC lub PS4. Dlatego modderzy nie są w stanie zrobić takiego pokoju. Ponadto, jego zdaniem, rozmowa z ptakami jest zapożyczona z NieR Replicant, a autor filmu udzielił błędnej odpowiedzi.

Co dokładnie pokazuje Sadfutago? Czy to sprytna modyfikacja, czy nigdy wcześniej nie widziana wersja Automaty? Społeczność nadal zagaduje.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();