Apple zacznie reklamować się na stronie głównej App Store
Firma Apple wyrobiła sobie markę, stale oświadczając, że nigdy nie będzie nadużywać Twoich danych osobowych do promowania produktów. Firma prowadzi jednak działalność reklamową w App Store i innych miejscach. Firma rozwija teraz swoją działalność, dodając nową przestrzeń reklamową do zakładki Dzisiaj na stronie głównej i poszczególnych stronach aplikacji. Ponadto, oprócz już istniejących, znajdują się dodatkowe reklamy umieszczone w głównej zakładce Szukaj w App Store oraz w wynikach wyszukiwania.
„Apple Search Ads zapewnia programistom dowolnej wielkości możliwości rozwoju ich działalności” – napisał Apple. „Podobnie jak inne nasze oferty reklamowe, te nowe miejsca docelowe reklam opierają się na tym samym fundamencie — będą zawierać wyłącznie treści ze stron aplikacji zatwierdzonych w App Store i będą zgodne z tymi samymi rygorystycznymi standardami prywatności”.
Sekcja Dzisiaj, która zawiera wyselekcjonowany i spersonalizowany zestaw aplikacji do eksploracji, jest pierwszą rzeczą, którą widzisz po otwarciu App Store (zadebiutowała w 2017 roku po gruntownym przeprojektowaniu App Store). Komponent „Możesz też polubić” na liście „Możesz też polubić” na stronie produktu aplikacji to kolejny nowy obszar. Deweloperzy będą mogli promować swoje aplikacje obok treści należących do Apple za pomocą nowych reklam, które są wyraźnie oznaczone jako reklamy.
Nowe automaty będą spełniać standardy prywatności i przejrzystości Apple, unikając spersonalizowanych reklam dla osób poniżej 18 roku życia, nigdy nie zbierając poufnych danych i unikając hipertargetingu. Według przedstawicieli firmy, nowe platformy reklamowe będą testowane „w najbliższym czasie”.
Źródło: www.engadget.com