Wsparcie Apple potwierdziło problemy z głośnikami Studio Display, nie ma jeszcze rozwiązania

Autor: Michael Korgs | 02.08.2022, 18:43
Wsparcie Apple potwierdziło problemy z głośnikami Studio Display, nie ma jeszcze rozwiązania

Zgodnie z wewnętrznym powiadomieniem Apple widzianym przez MacRumors, firma zdaje sobie sprawę z problemów z dźwiękiem, których doświadczyli użytkownicy z wyświetlaczem Studio o wartości 1599 USD, ale nie ma jeszcze trwałego rozwiązania problemu. Zamiast zalecać trwałe rozwiązanie problemu, w notatce sugeruje się, aby klienci, których dotyczy problem, odłączyli monitor Studio Display od ściany, odłączyli wszystkie podłączone do niego akcesoria, a następnie podłączyli wszystko z powrotem przed włączeniem go po 10 sekundach oczekiwania.

W marcu Apple wprowadziło Studio Display. Wyświetlacz jest również zaprojektowany do łączenia z wieloma innymi urządzeniami na typowym biurku i zawiera wbudowane głośniki, mikrofony i kamerę internetową. Jednak MacRumors twierdzi, że użytkownicy skarżyli się na problemy na stronach wsparcia Apple, kanałach Twittera i forach MacRumors. Zgłaszano przerwy w odtwarzaniu, zniekształcenia i przerywane odtwarzanie.

Zaledwie kilka sekund później dźwięk Studio Display ucina się w jednym filmie opublikowanym przez użytkownika Twittera Simona B. Støvringa, według Parker Ortolani, który twierdzi, że przez wiele dni walczył o to, aby głośniki w swoim Studio Display działały. Mario Guzmán twierdzi, że dźwięk z jego dwóch monitorów studyjnych w końcu stanie się niestabilny, a następnie całkowicie się wyłączy, chyba że często je ponownie uruchamiasz.

Dobrą wiadomością jest to, że oświadczenie Apple sugeruje, że problemy te nie są związane z problemami sprzętowymi Studio Display, co sugeruje, że przyszła aktualizacja oprogramowania może je naprawić. Zła wiadomość jest taka, że ​​nie wiadomo, kiedy i czy ten bardziej trwały środek będzie dostępny.

Niestety, to nie pierwszy raz, kiedy drogi monitor Apple ma problemy z oprogramowaniem. Kamera internetowa Studio Display była nieatrakcyjna, kiedy ją po raz pierwszy sprawdzaliśmy. Przy doskonałym oświetleniu było okropnie; w słabym świetle to było straszne. Firma Apple ostatecznie wydała aktualizację oprogramowania, aby rozwiązać problemy, jednak chociaż niektóre elementy wydajności kamery internetowej zostały ulepszone, jej jakość nadal nie dorównuje wielu samodzielnym kamerom internetowym na rynku.

Źródło: www.theverge.com