Ulepszone animacje, nowe modele postaci i więcej wariacji w bitwach: twórcy opowiedzieli o innowacjach w The Last of Us Part I

Do premiery wersji Rebild The Last of Us na PS5 pozostał niecały tydzień, a twórcy aktywnie dzielą się nowymi informacjami na temat gry. Na najnowszym blogu PlayStation gracze dowiedzieli się więcej o postaciach niezależnych, animacjach, systemie walki i nie tylko.
Co jeszcze wiadomo?
W grze pojawią się zupełnie nowe modele postaci. Na przykład modele Henry'ego i Sama (Henry & Sam) nie zostały zaczerpnięte z remasteru, ale zostały stworzone od podstaw.

Twórcy przerobili lokacje i uszczegółowili je. W Bostonie, w oryginalnym TLoU, po wejściu do muzeum historycznego gracze mogli zobaczyć na wpół puste pokoje i powierzchnie biurowe. Teraz, jako stacja renowacji dzieł sztuki, na ścianach wiszą popiersia amerykańskich kolonistów i postaci.

Dużo uwagi poświęcono systemowi walki i postaciom niezależnym. Ze względu na ograniczenia techniczne na PS3, zespół programistów nie był w stanie zapewnić sztucznej inteligencji (AI) wielu funkcji. Teraz mamy bardziej dynamiczne spotkania dzięki sparowanemu wyszukiwaniu, analizie topograficznej w celu znalezienia innej drogi, większemu ruchowi wrogów i nowym unikalnym wydarzeniom w lokacjach, których wcześniej tam nie było. Więc takie rzeczy jak skradanie się i zasadzki będą działać w większej liczbie sytuacji.
Wcześniej na ekranie mogło być nie więcej niż 8 NPC. Teraz Naughty Dog mówi, że dzięki możliwościom PlayStation 5 pojęcie „limitu” w grze całkowicie zniknęło. Twórcy obiecują również za każdym razem wyjątkowe sceny bitewne z nowym przejściem.

Spodziewaj się nowych, bardziej ulepszonych animacji, które sprawią, że już napięte sceny będą jeszcze bardziej emocjonalne. Ale ulepszenia animacji nie ograniczają się tylko do postaci. Dzięki nowym technologiom oświetlenia i animacji świat gry ma większą wierność wizualną i szczegółowość.

Remaster dotyczy projektowania technicznego i artystycznego, a my stworzyliśmy tę grę od podstaw, Naughty Dog
The Last of Us Part 1 ukaże się 2 września na PlayStation 5, a później na PC.
Źródło: Playstation
Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej
- Plaga w całej Francji, głosy mitycznych potworów w mojej głowie i pisarz zamknięty we własnych koszmarach: 3 gry horror-adventure, o których nie wiedziałeś
- Od Prey do Stray: 10 dodatkowych gier PlayStation Plus, w które musisz zagrać
- Jak wybrać wojskową kamerę termowizyjną: przewodnik dla wolontariuszy