Duża aktualizacja, zapowiedź rozszerzenia fabuły i inne ważne wiadomości dotyczące Cyberpunk 2077 w Night City Wire

Duża aktualizacja, zapowiedź rozszerzenia fabuły i inne ważne wiadomości dotyczące Cyberpunk 2077 w Night City Wire

CD Projekt RED zorganizował nowy odcinek programu Night City Wire, w którym rozmawiali o nadchodzącej aktualizacji Cyberpunk 2077.

Ponieważ głównym tematem prezentacji było zbliżające się wydanie serialu animowanego Cyberpunk: Edgerunners, prawie wszystkie innowacje łatki 1.6 są z nim związane.

Tak więc w patchu 1.6 będą:

  • elementy garderoby i broń z Cyberpunk: Edgerunners;
  • specjalne zadanie, w którym gracze zobaczą fragment z anime, aby tak się stało, trzeba znaleźć określone graffiti na ulicach Night City;
  • zaawansowane ustawienia wyglądu, od teraz wygląd bohatera można zmienić w Ripperdock;
  • funkcja transmogowa;
  • dodatkowe tryby graficzne na PS5 i Xbox Series;
  • w trybie fotograficznym możesz użyć kota sfinksa;
  • Automaty do gry Roach Race staną się aktywne. Nawiasem mówiąc, gra o koniu wiedźmina Geralta jest już dostępna na urządzeniach mobilnych.

Twórcy zapowiedzieli, że łatka 1.6 ukaże się dzisiaj i będzie największą aktualizacją do gry. Nawiasem mówiąc, będzie to też ostatnia aktualizacja Cyberpunka 2077 na PS4 i Xbox One.

Główną wiadomością Night City Wire było ogłoszenie dodatku fabularnego Phantom Liberty do gry Cyberpunk 2077.

Twórcy podali o nim niewiele informacji, ale powiedzieli, że ponownie zobaczymy Johnny'ego Silverhanda i w grze pojawi się nowa dzielnica miasta. Data premiery to 2023. DLC będzie dostępne na PC, PS5, Xbox Series i Stadia.

Nagrywanie Night City Wire

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();