Twórcy OverWatch 2 opowiadają o gameplay passie
Overwatch 2 od premiery dzielą już tylko cztery tygodnie, a my dowiadujemy się coraz więcej szczegółów na temat gry. W ostatnich miesiącach doczekaliśmy się nowych bohaterów, nowych map, nowego systemu progresji i fundamentalnych zmian w samej rozgrywce. Ale oprócz oficjalnych źródeł, są różni insiderzy, od których dostajemy szczegóły na temat gry.
Na przykład w zeszłym tygodniu, w wyniku błędu w opisie Overwatch 2 Watchpoint Pack, fani gry dowiedzieli się, że zdobywanie bohaterów będzie związane z poziomami przepustek bojowych w. Nieco później Jon Spector ujawnił, że bohaterowie nie będą już udostępniani graczom, jak to miało miejsce wcześniej w Overwatch Prime, ale będą dostępni w płatnych i darmowych przepustkach bojowych. Więcej szczegółów ujawniono w wywiadzie dla The Verge. Na pytanie, dlaczego trzeba było zmienić sposób zdobywania bohaterów, mieli taką odpowiedź:
"Kiedy rozważaliśmy przejście na system dystrybucji free-to-play, jednym z naszych głównych celów było danie [oryginalnym] graczom Overwatch tego, czego chcą, czyli ciągłego dostarczania treści" - powiedział dyrektor generalny Overwatch Walter Kong - "Nasz podstawowy zespół deweloperski zwiększył się mniej więcej trzykrotnie od momentu uruchomienia Overwatch, mamy też o wiele więcej osób pracujących nad grą w zespołach partnerskich i chcemy być w stanie stale inwestować w tę usługę gry na żywo". Więc z perspektywy biznesowej nie jest to darmowe".
Ponieważ Overwatch 2 jest teraz darmowy, Overwatch Prime nie będzie teraz pokrywał swoich kosztów rozwoju, a są one bardzo duże, ponieważ chcą uczynić grę lepszą niż oryginalny Overwatch. Dlatego wprowadzają przestrzeń bitewną z Heroes.
"Bohaterowie to najbardziej przekonująca zawartość, jaką mamy w grze "- kontynuował Kong - "I kiedy opracowywaliśmy ten model, wydawało się, że świetnie pasuje do umieszczenia tych bohaterów w naszych nowych systemach interakcji".
Okazało się, że to banalna sprawa czerpania zysków z gry.
Źródła: The Verge