Takie same warunki dla wszystkich: Brak możliwości wyboru trudności w hardkorowym action-RPG Wo Long: Fallen Dynasty

Takie same warunki dla wszystkich: Brak możliwości wyboru trudności w hardkorowym action-RPG Wo Long: Fallen Dynasty

Deweloperzy z Team Ninja Studios, znani z tworzenia wymagających gier souls-like, ogłosili, że ich kolejny projekt, Wo Long: Fallen Dynasty, nie ma możliwości wyboru trudności. Wszyscy gracze staną przed tymi samymi wyzwaniami i będą one wymagające.

Oto jak decyzję skomentował Masaaki Yamagiwa, producent gry:

Uważamy, że dobrze jest mieć jeden ustalony poziom trudności, aby wszyscy gracze mieli takie samo doświadczenie w pokonywaniu naprawdę trudnej przeszkody i mieli takie same odczucia podczas jej pokonywania...
Ważne jest dla nas, aby utrzymać ten sam poziom trudności i dać graczom różne sposoby na jego pokonanie. Wo Long jest grą wymagającą, ale pracujemy nad tym, aby dać graczom całą swobodę, której potrzebują, aby poradzić sobie z przeszkodami na swojej drodze.

Wo Long: Fallen Dynasty pochodzi z soulsowego uniwersum Hidetaki Miyazakiego i oczekuje wysokiego, ale dobrze wyważonego poziomu trudności oraz mnóstwa sposobów radzenia sobie z przeszkodami.

Wo Long: Fallen Dynasty ukaże się na początku 2023 roku na PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();