Kompletna klapa: Grove Street Games, które odpowiada za Grand Theft Auto: Trylogia - The Definitive Edition, przy tworzeniu korzystało z mobilnych wersji gier
Jesienią ubiegłego roku premiera Grand Theft Auto: Trylogia - The Definitive Edition była straszna. Mnóstwo błędów, słaba optymalizacja i grafika, która wcale nie podpowiadała, że to wcale nie jest nowa edycja. Społeczność graczy zaczęła żartować, że Grove Street Games, które opracowało projekt, po prostu przeportowało mobilne wersje gier na konsole i PC. Ale to nie był żart.
Co jeszcze wiadomo
Według konta @videotech_ na Twitterze zauważono profil jednego z deweloperów Grove Street Games na artstation, gdzie widać, że gra powstała na silniku gry Unreal Engine 4, ale ikony po prawej stronie dają do zrozumienia, że za podstawę wzięto mobilną wersję San Andreas. Z grubsza rzecz biorąc, kibicom sprzedano port w kwadracie.
Jak wynika z ustaleń @mnm345x, deweloper z Grove Street Games zamieścił na ArtStation kilka zrzutów ekranu z wczesnego builda GTA Trilogy, dając nam wgląd w to, jak San Andreas powstawało na UE4.
- Ben (@videotech_) 9 października 2022 r.
Można nawet zobaczyć drzewa z oryginału.https://t.co/Nh5cmqG90s pic.twitter.com/Bw1Qv66bB8
Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej
Jeśli chcesz zobaczyć więcej na temat procesu tworzenia gry, na artstation znajduje się profil innego dewelopera, który pokazał jak powstawały radiowozy w grze.
Jest jeszcze jedno portfolio ArtStation tego samego twórcy, w którym zagłębia się on w proces tworzenia pojazdów ratunkowych oraz w to, w jaki sposób twórca skonfigurował swój schemat pracy z silnikiem Unreal Engine 4 dla świateł awaryjnych.https://t.co/kj6OJkVDhR pic.twitter.com/qAtHWKdTcQ
- Ben (@videotech_) 9 października 2022 r.
Źródło: @videotech_