Czego brakowało w grze: dla Cyberpunka 2077 istnieje modyfikacja dodająca cyberpsychozę do gry. Mod wpływa na zachowanie i cechy głównej postaci

Czego brakowało w grze: dla Cyberpunka 2077 istnieje modyfikacja dodająca cyberpsychozę do gry. Mod wpływa na zachowanie i cechy głównej postaci

Jednym z elementów uniwersum Cyberpunk 2077 jest cyberpsychoza. Proces, w którym człowiek zaczyna tracić człowieczeństwo po zainstalowaniu dziesiątek różnych cybernetycznych implantów. Temat jest bardzo ciekawy, ale CD Projekt Red poświęcił mu bardzo mało uwagi w grze. Dostaliśmy tylko pomniejsze questy, gdzie wystarczy wyeliminować cyberpsychozy i tyle. Modderom nie spodobało się to "urozmaicenie", więc gra posiada modyfikację dodającą poziom cyberpsychozy dla głównego bohatera.

Co jeszcze wiadomo

W grze pojawił się nowy wskaźnik "człowieczeństwo", który będzie malał w miarę jak gracz będzie instalował coraz więcej cybernetycznych implantów i zabijał ludzi. Aby kontrolować ten wskaźnik, do gry dodano również inhalator, który pomaga zarządzać człowieczeństwem oraz widżety do śledzenia aktualnej wartości człowieczeństwa.

1
2

Istnieje kilka progów człowieczeństwa, które wpływają na Twoją postać:

  • Glitches: wyzwala lekkie wizualne glitches, na tym etapie lepiej iść spać.
  • Pre-Psychoza: wyzwala więcej wizualnych glitchy, może również wywołać cyberpsychozę z pewnym prawdopodobieństwem (konfigurowalne).
  • Cyberpsychoza: powoduje najbardziej dotkliwe wizualne glitche, ale zwiększa prędkość ruchu, pancerz i regenerację zdrowia, ale jeśli twoja postać nie jest w środku lub w niebezpiecznym obszarze, policja jest automatycznie wezwana.
1
2

Mod można pobrać pod tym linkiem.

Źródło: nexusmods

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();