Pierwsze szacunki dotyczące A Plague Tale: Requiem. Gra jest chwalona za historię i oprawę wizualną, ale zwraca się uwagę na fatalną optymalizację i błędy
18 października A Plague Tale: Requiem. Gra otrzymała już 84 na 100 punktów od dziennikarzy na Metacritic i 82 na 100 na OpenCritic. Gra jest chwalona za historię i rozgrywkę, ale zbesztana za fatalną optymalizację.
Co jeszcze wiadomo
Krytycy w większości chwalą grę za fabułę i zauważają, że jest to udany sequel Innocence. Nowa podróż Amicii i Hugo stała się bardziej dramatyczna i intensywna. Zauważają, że fabuła, rozgrywka, wizualizacje, aktorzy i muzyka to najlepsze rzeczy w tej grze.
Ale besztają projekt za optymalizację i błędy. Wrażenie z gry znacznie psuje duża ilość bugów i fatalna optymalizacja, kiedy to nawet na mocnych komputerach zauważalne były niestabilne fps-y.
Ogólnie rzecz biorąc, okazało się, że jest to całkiem dobry sequel z tajemniczą historią, dobrą rozgrywką i niesamowitą oprawą wizualną, ale nie pozbawiony niuansów, które dotyczą głównie technicznej części gry. Teraz czas, aby gracze określili, czy sequel był udany w wykonaniu Asobo Studio.
Dla tych, którzy nie wiedzą
Od wydarzeń z Innocence minęło pół roku w świecie gry. Amicia i Hugo wyruszają na południe w poszukiwaniu nowego, spokojnego życia. Jednak przygody znów dopadły siostrę i brata. Choroba Hugo się pogorszyła i Amicia musi udać się z nim na tajemniczą wyspę, która może zawierać klucz do wyleczenia jej młodszego brata. Świat staje się coraz bardziej okrutny, wypaczony, a szczurów tylko przybywa. Wraz z tym wzrosły bronie, narzędzia, magia i odmiany niszczenia wrogów.
Wydanie A Plague Tale: Requiem ukazało się 18 października na XBOX Series X|S, PlayStation 5 i PC.
Źródło: opencritic, metacritic