"Silent Hill 2 Remake jest tworzony z wielkim szacunkiem dla oryginału" - powiedział szef studia Bloober Team

Polskie studio Bloober Team opublikowało krótki materiał wideo, w którym szef firmy Piotr Babieno i główny projektant Mateusz Lenart opowiadają o swoim podejściu do remake'u kultowej gry grozy Silent Hill 2.
Przyznali, że szanują oryginalną japońską grę i że była ona dla nich prawdziwym odkryciem. Polscy projektanci gry chcą zachować klimat, nastrój i najważniejszą mechanikę Silent Hill, ale zdają sobie też sprawę, że współczesny odbiorca wymaga znacznie więcej i remake powinien spełniać wszystkie standardy jakości.
The Bloober Team jest zachwycony, że na pokładzie znalazł się Masahiro Ito, jeden z twórców oryginalnego Silent Hill 2. Dodatkowo, do pomocy zaangażowano kompozytora Akirę Yamaokę, który jest zdeterminowany, aby zaktualizować ścieżkę dźwiękową gry, zachowując jej rozpoznawalny styl.
SILENT HILL 2 to ukochany i ponadczasowy klasyk. Bez względu na to, jak banalnie to brzmi, to prawda. Jest to również powód, dla którego podchodzimy do pracy nad remakiem z tak wielką uwagą i szacunkiem dla oryginalnej gry.
- Bloober Team (@BlooberTeam) 24 października 2022 r.
#Konami #BlooberTeam #SILENTHILL pic.twitter.com/j45GU0hrh2