Weryfikacja, priorytet w wyszukiwarce, publikowanie długich filmów i zmniejszenie o połowę reklam za 8 dolarów - Elon Musk opowiada o odświeżonej subskrypcji Twittera w wersji Blue
Nowy CEO Twittera, Elon Musk, zdradził, czym będzie się różnił odświeżony abonament Blue.
Co jest znane
Na początek warto przypomnieć, że The Verge pod koniec ubiegłego miesiąca ogłosił, że na Twitterze pojawi się płatna weryfikacja. "Blue tick" będzie dostępny tylko dla subskrybentów Twitter Blue, a sam abonament będzie kosztował 20 dolarów zamiast obecnych 5 dolarów. Następnego dnia Stephen King wyraził niezadowolenie z tej ceny, po czym Ilon Musk zaoferował 8 dolarów i obiecał szczegółowy argument za koniecznością podniesienia kosztów.
Obecny system lords & peasants na Twitterze dotyczący tego, kto ma lub nie ma niebieskiego checkmarka to bzdura.
- Elon Musk (@elonmusk) 1 listopada 2022 r.
Władza dla ludzi! Blue za 8$/miesiąc.
Szef Twittera powiedział, że weryfikacja konta nie będzie jedynym bonusem subskrypcji. W szczególności użytkownicy będą mogli publikować długie audio i wideo, zobaczą o połowę mniej reklam i będą mogli przeglądać publikacje afiliacyjne. Dodatkowo konta z wykupioną subskrypcją otrzymają priorytet w odpowiedziach, wynikach wyszukiwania i wzmiankach.
Subskrypcje będą kosztować 8 dolarów miesięcznie, ale Elon Musk obiecuje regionalne ceny w zależności od siły nabywczej ludzi. Za 5 dolarów teraz, Twitter Blue subskrypcja oferuje wyłączenie reklam, NFT ustawienia obrazu profilowego, możliwość edycji postów i konfigurowalny pasek nawigacyjny.
Źródło: @elonmusk
Obraz: TwistArticle