Średniowiecze czy Skandynawia: bloger porównuje grafikę w God of War Ragnarok i A Plague Tale Requiem
Kanał YouTube ElAnalistaDeBits, który specjalizuje się w porównywaniu grafiki w grach, opublikował film pokazujący różnice graficzne w God of War Ragnarok i A Plague Tale Requiem.
Co jeszcze wiadomo
Ogólnie bloger porównywał kilka aspektów: świat, tekstury, oświetlenie, roślinność i fizykę.
Świat: W obu grach światy zapierają dech w piersiach. Ogólne krajobrazy robią wrażenie, pokazując pełną moc współczesnych konsol.
Tekstury: W tym miejscu sprawy nie są takie proste. Na przykład tekstury brudu czy drewna w Requiem są lepsze. Ale piasek i kamienie są lepiej zrobione w Ragnaroku. Dlatego też trudno jest tutaj wskazać zwycięzcę.
Oświetlenie: mimo wszystko, oświetlenie w Requiem wygrywa. Oświetlenie zdaje się przenosić gracza do filmu o średniowieczu, co po raz kolejny podkreśla przerażające otoczenie A Plague Tale. Mimo to, w God of War ten element nie wpływa aż tak bardzo na odbiór otoczenia w grze.
Roślinność: W obu grach roślinność jest jak najbardziej realistyczna, ale w God of War jest bardziej zielona i bogatsza, za to w Requiem zwrócili większą uwagę na szczegóły. Na przykład pod stopami bohaterów jest jej znacznie więcej niż w exclusive'ach PlayStation.
Fizyka: autor porównywał tylko fizykę wody, ale w obu grach ten element jest zrobiony dobrze.
God of War Ragnarok ukazało się 9 listopada wyłącznie na PlayStation 4 i PlayStation 5. A Plague Tale Requiem zostało wydane 18 października i jest dostępne na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S oraz Nintendo Switch (poprzez chmurę).
Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej
- Następnym przystankiem jest Midgard: Sony stylizuje nowojorskie metro na God of War Ragnarok
- Obłędny postęp: bloger porównuje God of War 2018 w wersji PC na ustawieniach Ultra i God of War Ragnarok na PlayStation 5
- Wszystko, co musisz wiedzieć przed premierą God of War Ragnarok 9 listopada: fabuła, rozgrywka, cechy gry i bitwy z norweskimi bogami
Źródło: ElAnalistaDeBits