Średniowiecze czy Skandynawia: bloger porównuje grafikę w God of War Ragnarok i A Plague Tale Requiem

Kanał YouTube ElAnalistaDeBits, który specjalizuje się w porównywaniu grafiki w grach, opublikował film pokazujący różnice graficzne w God of War Ragnarok i A Plague Tale Requiem.

Co jeszcze wiadomo

Ogólnie bloger porównywał kilka aspektów: świat, tekstury, oświetlenie, roślinność i fizykę.

Świat: W obu grach światy zapierają dech w piersiach. Ogólne krajobrazy robią wrażenie, pokazując pełną moc współczesnych konsol.

1
2

Tekstury: W tym miejscu sprawy nie są takie proste. Na przykład tekstury brudu czy drewna w Requiem są lepsze. Ale piasek i kamienie są lepiej zrobione w Ragnaroku. Dlatego też trudno jest tutaj wskazać zwycięzcę.

1
2
3

Oświetlenie: mimo wszystko, oświetlenie w Requiem wygrywa. Oświetlenie zdaje się przenosić gracza do filmu o średniowieczu, co po raz kolejny podkreśla przerażające otoczenie A Plague Tale. Mimo to, w God of War ten element nie wpływa aż tak bardzo na odbiór otoczenia w grze.

1
2

Roślinność: W obu grach roślinność jest jak najbardziej realistyczna, ale w God of War jest bardziej zielona i bogatsza, za to w Requiem zwrócili większą uwagę na szczegóły. Na przykład pod stopami bohaterów jest jej znacznie więcej niż w exclusive'ach PlayStation.

1
2

Fizyka: autor porównywał tylko fizykę wody, ale w obu grach ten element jest zrobiony dobrze.

1
2

God of War Ragnarok ukazało się 9 listopada wyłącznie na PlayStation 4 i PlayStation 5. A Plague Tale Requiem zostało wydane 18 października i jest dostępne na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S oraz Nintendo Switch (poprzez chmurę).

Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej

Źródło: ElAnalistaDeBits

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();