480 tysięcy widzów i 22 miliony godzin oglądania: statystyki God of War Ragnarok na Twitchu pokazują zainteresowanie fanów grą
Premiera God of War Ragnarok miała miejsce 9 listopada, a uwaga na grę nie słabnie. Kontynuacja historii Kratosa i Atreusa jest aktywnie omawiana na Twitchu, a gra otrzymała już kilka osiągnięć, o których chcemy opowiedzieć.
Co jeszcze wiadomo
Jak podaje Sullygnome, w ciągu 5 dni widzowie obejrzeli 22 miliony godzin rozgrywki z God of War. A maksymalna liczba widzów osiągnęła pułap 480 tys.
Ale o ostatniej liczbie warto powiedzieć więcej. Owszem, robi wrażenie, ale nie sięga najlepszych wśród gier fabularnych. W tym roku liderem był Elden Ring - na premierze szczytowa oglądalność transmisji z meczem wyniosła 875 tys. A to nie jest największy wskaźnik. 10 grudnia, w dniu premiery Cyberpunka 2077, wokół transmisji z grą zgromadziło się ponad milion osób, co czyni ją dziś liderem.
Dla tych, którzy nie wiedzą
God of War Ragnarok to bezpośredni sequel gry God of War (2018). Projekt opracowywany jest przez studio Santa Monica. Wydarzenia rozgrywają się w mitologii skandynawskiej i opowiadają o trudnej sytuacji byłego greckiego boga wojny Kratosa, który przeniósł się do Skandynawii, założył rodzinę i stara się zostać prawdziwym ojcem dla swojego młodego syna Atreusa. Traumy z przeszłości nie pozwalają jednak Kratosowi na pogodzenie się z samym sobą.
God of War Ragnarok ukazało się 9 listopada wyłącznie na PlayStation 4 i PlayStation 5.
Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej
- Średniowiecze czy Skandynawia: bloger porównuje grafikę w God of War Ragnarok i A Plague Tale Requiem
- Szalony postęp: bloger porównuje God of War 2018 w wersji PC na ustawieniach ultra i God of War Ragnarok na PlayStation 5
- Następnym przystankiem jest Midgard: Sony stylizuje nowojorskie metro na God of War Ragnarok
Źródło: sullygnome