SpaceX przeznaczył 250 000 dolarów na zakup reklam dla Starlink na Twitterze - jeden z największych pakietów reklamowych
Firma SpaceX wykupiła jeden z największych pakietów reklamowych od Twittera, aby promować swoją usługę internetu satelitarnego Starlink.
Co jest znane
Wśród wycofywania się reklamodawców, Elon Musk sam zaczął sprzedawać reklamy. SpaceX zapłaci za kurs 250 tysięcy dolarów. Reklamy satelitarnej usługi internetowej będą wyświetlane na górze głównego kanału przez cały dzień.
Pomimo tego, że Twitter posiada prawie 240 milionów monetyzujących się użytkowników, zakup taryfy kosztem 250 tysięcy dolarów nie będzie w stanie zrekompensować strat, z jakimi boryka się firma po zmianie właściciela. Grupa Interpublic radzi swoim klientom, by tymczasowo zrezygnowali z reklamy w serwisie społecznościowym. Ponadto na taki krok zdecydowały się już Audi, GM, Volkswagen i United Airlines. Jednocześnie reklamy stanowią 90% całkowitych przychodów Twittera.
Serwis społecznościowy nie bawi się również w to, że każdy mógł otrzymać niebieski znak weryfikacyjny za 8 dolarów. Takie konta były wykorzystywane przez pranksterów i oszustów. Fałszywe konta ze znakiem weryfikacji dotknęły kilka dużych firm, w tym Lockheed Martin, Nestle i Eli Lilly.
Źródło: CNBC