Premiera konsoli Microsoftu do gier w chmurze przesunięta - chodzi o cenę

Premiera konsoli Microsoftu do gier w chmurze przesunięta - chodzi o cenę

CEO Microsoftu Phill Spencer w wywiadzie dla The Verge opowiedział, dlaczego firma zdecydowała się odłożyć w czasie premierę konsoli do gier w chmurze, która obecnie znana jest pod nazwą kodową Keystone.

Co wiadomo

"Okazało się, że jest droższa niż chcieliśmy, gdy zbudowaliśmy ją ze sprzętem, który był w środku" - powiedział Spencer, omawiając prototypową konsolę, która wcześniej stała na półce w jego biurze. "Postanowiliśmy skupić wysiłki tego zespołu na stworzeniu aplikacji do streamingu Smart TV".

Początkowo firma skupiała się na cenie 99$-129$, ale Spencer twierdzi, że cena konsoli i usług od firmy będzie bliższa cenie Xboxa serii S, co miałoby popchnąć klientów do zakupu pełnej wersji konsoli.

Bundle takiej konsoli jest dokładnie taki sam jak zwykłej konsoli, łącznie z kontrolerem, choć konsola będzie współdziałać z dowolnymi kontrolerami Blootoothe.

Źródło: The Verge

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();