Rozpoczęły się drugie testy taktycznego Tower Defense Endless Dungeon

Rozpoczęły się drugie testy taktycznego Tower Defense Endless Dungeon

Amplitude potwierdziło, że rozpoczyna drugą fazę testów swojej nowej gry taktycznej Roguelite Tower Defense.

Co wiadomo

Tym razem test jest otwarty dla wszystkich po prostu rejestrując się na OpenDev, gdzie deweloper zaoferuje ci "serię ograniczonych czasowo, ukierunkowanych scenariuszy rozgrywki przedpremierowej", aby "pomóc w kształtowaniu gry".

Gra zawiera co-op z i trzema graczami, z których każdy będzie dzielił się zasobami, nowymi potworami i bronią. Do gry dodano również nową lokację, Labour Colony, oraz nową postać, Shroom.

"Nasza pierwsza postać klasy wsparcia! ", ekscytuje się studio. "Ona leczy! Ona pomaga! Jest miła! Ona ma jakieś dziwne ziołolecznictwo, które może, ale nie musi być legalne!".

"Jest to nasz drugi playtest gry, co oznacza, że wzięliśmy pod uwagę opinie i komentarze z poprzedniego playtestu, a także dodaliśmy wiele "ciekawych" rzeczy do zbadania przez Was."

Nie ma jeszcze daty premiery gry.

Źródło: Eurogamer

Mercedes-AMG zakończy produkcję niektórych ze swoich najgłośniejszych samochodów z powodu nowych norm UE, — media

Mercedes-AMG zakończy produkcję niektórych ze swoich najgłośniejszych samochodów z powodu nowych norm UE, — media
Mercedes-AMG C 43 4MATIC. Źródło: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG jest zmuszony zrezygnować z produkcji niektórych swoich najgłośniejszych modeli z powodu nowych norm poziomu hałasu, które wejdą w życie latem 2026 roku.

Co wiadomo

Zgodnie z wewnętrzną korespondencją Mercedes-Benz opublikowaną w niemieckich mediach, zaostrzone wymagania dotyczące hałasu zewnętrznego UN-R51.03 „Faza 3” zaczną obowiązywać od 1 lipca 2026 roku. Oznacza to koniec produkcji modeli AMG C43 4Matic, GLC43 4Matic i GLA35 4Matic — ich produkcja zostanie zakończona w lutym 2026 roku. Bardziej mocne C63 SE Performance i GLC63 SE Performance pozostaną na rynku do maja.

Przetrwa jedynie GLA45 S 4Matic+, zamówienia na niego są przyjmowane bez ograniczeń. Na szczęście dla fanów AMG większość wycofywanych modeli jest wyposażona w silniki czterocylindrowe, a ośmiocylindrowe AMG pozostaną w produkcji przynajmniej do restylingu SL i wprowadzenia nowych generacji.

Aby zrekompensować straty, marka przygotowuje „największą ofensywę produktową” w swojej historii — linię hybryd i samochodów elektrycznych na platformie AMG.EA. Nawet dla „cichych” elektryków inżynierowie AMG przygotowali sztuczną imitację dźwięku V8, aby kierowcy nie tęsknili za rykiem silników.

Źródło: Elektroauto-News