343 Indusrties podzieliło się obrazkiem z wczesnych etapów rozwoju Halo 2

343 Indusrties podzieliło się obrazkiem z wczesnych etapów rozwoju Halo 2

Microsoft udostępnił oficjalną dokumentację narzędzi modderskich dla Halo: The Master Child Collection, w szczególności dla drugiej i trzeciej numerowanej części serii, a później planowane jest wydanie jej dla pozostałych części.

Jak zauważył na Twitterze modder Halo, Kiera, część dokumentacji do Halo 2 zawiera materiały bezpośrednio od Bungie z okolic wczesnych lat 2000. Wraz z nim jest kilka zdjęć rozwojowych, które mało kto widział do tej pory.

Ciekawą rzeczą w tych obrazkach jest to, że pokazują one wewnętrzne działanie Halo 2. Na przykład na jednym z nich możemy zobaczyć "screenshot_cubemap". Oczywiście nie wiemy, co dokładnie robi, ale na podstawie dokumentacji, jest przeznaczony do tworzenia powierzchni odbijających światło.

1
2

Druga para obrazków pokazuje informacje o debugowaniu, wymieniając dane o tym, kiedy model używa pewnych broni lub odtwarza różne animacje.

1
2
3

Źródło: Kotaku

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();