W listopadzie 2022 roku Call of Duty: Modern Warfare 2 i PlayStation 5 znalazły się na szczycie sprzedaży na amerykańskim rynku gier wideo
Autor: Anton Kratiuk | 12.12.2022, 16:16
Games Industry opublikowało statystyki sprzedaży na rynku gier wideo w USA za listopad.
Co jest znane
- Amerykańscy gracze wydali na gry, konsole i sprzęt 6,3 mld dolarów, co oznacza wzrost o 3% w porównaniu z tym samym okresem w 2021 roku;
- 4,7 mld dolarów (-5%) wydano na gry, 1,3 mld dolarów (+35%) na sprzęt, a 289 mln dolarów (+10%) na akcesoria;
- PlayStation 5 było najlepiej sprzedającą się konsolą w USA w listopadzie, wyprzedzając pod względem przychodów nawet Nintendo Switch;
- Call of Duty: Modern Warfare 2 było najlepiej sprzedającą się grą w listopadzie, pokonując takie hity z 2022 roku jak God of War: Ragnarok, Pokemon Scarlet/Violet i Elden Ring.
Wykres od 30 października do 26 listopada (na podstawie przychodów):
- Call of Duty: Modern Warfare 2;
- God of War: Ragnarok (nowość);
- Pokemon Scarlet/Violet* (nowy);
- Sonic Frontiers (nowość);
- Madden NFL 23;
- FIFA 23;
- NBA 2K3*;
- NBA 2K23*;
- Marvel's Spider-Man: Miles Morales;
- Mario Party Superstars*;
- Pierścień Eldena;
- Animal Crossing: New Horizons*;
- Mario Kart 8*;
- Mario + Rabbids: Sparks of Hope;
- Persona 5;
- NHL 23;
- Tactics Ogre: Reborn (nowa);
- Minecraft;
- Horizon Zakazany Zachód;
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild*.
(*nie licząc sprzedaży cyfrowej)