Gracze Dragon Ball Z: Kakarot narzeka na problemy z aktualizacją next-genów
W tym tygodniu narzekania z Dragon Ball Z: Kakarot, że nie mogą dokonać aktualizacji z wersji PlayStation 4 do next-genowej wersji PlayStation 5. Z podobnymi problemami borykali się także gracze na Xbox One.
Co wiadomo
Dragon Ball Z: Kakarot zadebiutował na PS5 i Xbox Series X|S 13 stycznia, pozwalając graczom cieszyć się najnowszą grą Dragon Ball z ulepszoną grafiką i wsparciem dla 60 klatek na sekundę. Dodatkowo konsole next-genowe dostarczyły szybsze czasy ładowania świata, aby podróże Goku były jeszcze szybsze.
Aktualizacja dla konsol obecnej generacji jest dystrybuowana bezpłatnie, więc mogłoby się wydawać, że graczom wystarczy wcisnąć przycisk "Update" i voila! Nie jest to jednak takie proste: aktualizacja dla serii X/S została szybko opóźniona, a gracze PlayStation 5 napotkali poważne problemy.
Bandai Namco potwierdziło niedawno, że ich badania odkryły problem, który całkowicie blokuje użytkowników Xbox Series X|S na aktualizację i granie w Dragon Ball Z: Kakarot. W związku z tym darmowe aktualizacje i zawartość Season Pass 2 dla Xboxa zostały opóźnione do odwołania. Wersja na PS5 wydaje się borykać z podobnym problemem - niektórzy użytkownicy twierdzą, że aktualizacja PS5 powoduje błędy przy zakupie lub niekompatybilność z ich kopią płyty. Z drugiej strony, niektórzy gracze dokonali udanej aktualizacji i nadal grają.
W każdym razie twórcy obiecali, że problem dla wszystkich platform zostanie naprawiony tak szybko, jak to możliwe.
Dragon Ball Z: Kakarot został wydany na Nintendo Switch, PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X|S.
Źródło: gamerant