Elden Ring, Stray i God of War: Ragnarök to główni pretendenci do profesjonalnych nagród GDC

Ogłoszono pretendentów do nagród Game Developers Choice Awards.

Liderami w liczbie nominacji są wciąż ci sami: Elden Ring, Stray i God of War: Ragnarök. A futurystyczne SEALs wyprzedzają skandynawski dramat w liczbie nominacji.

Nagrody Game Developers Choice Awards są o tyle godne uwagi, że o zwycięzcach w poszczególnych kategoriach decydują twórcy gier.

Wręczenie nagród odbędzie się 23 marca podczas konferencji deweloperów GDC.

Najlepszy dźwięk

  • Pierścień Eldena,
  • God of War: Ragnarök,
  • Horyzont Zakazany Zachód,
  • Metal: Hellsinger,
  • Stray.

Najlepszy Debiut

  • Neon White,
  • Norco,
  • Stray,
  • Tunika,
  • Vampire Survivors.

Najlepszy projekt

  • Pierścień Eldena,
  • Marvel Snap,
  • Neon White,
  • Stray,
  • Tunika.

Nagroda za innowacyjność

  • Pierścień Eldena,
  • Nieśmiertelność,
  • Neon White,
  • Pentiment,
  • Stray.

Najlepsza fabuła

  • God of War: Ragnarök,
  • Byłem nastoletnim egzokolonistą,
  • Nieśmiertelność,
  • Pentiment,
  • Return to Monkey Island.

Nagroda za znaczenie społeczne

  • As Dusk Falls,
  • Obywatel Sen,
  • Endling - Extinction is Forever,
  • Byłem nastoletnim egzokolonistą,
  • OlliOlli World,
  • Jesteśmy OFK.

Najlepsza technologia

  • A Plague Tale: Requiem,
  • Call of Duty: Modern Warfare II,
  • Pierścień Eldena,
  • God of War: Ragnarök,
  • Horyzont Zakazany Zachód.

Najlepszy styl wizualny

  • Pierścień Eldena,
  • God of War: Ragnarök,
  • Horizon Zakazany Zachód,
  • Pentiment,
  • Stray.

Gra Roku

  • Pierścień Eldena,
  • God of War: Ragnarök,
  • Nieśmiertelność,
  • Pentiment,
  • Stray,
  • Tunika.
var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();