343 Industreis będzie nadal rozwijać Halo i wykorzystywać Unreal Engine w przyszłych projektach

343 Industreis będzie nadal rozwijać Halo i wykorzystywać Unreal Engine w przyszłych projektach

Twórca gry Halo, 343 Industries, stracił co najmniej 95 osób w związku z masowymi zwolnieniami w Microsofcie, a ponadto pojawiły się informacje, że studio przesiada się z własnego silnika Slipspace na Unreal Engine firmy Epic Games - donosi Bloomberg.

Co wiadomo

Przyszłość Halo i 343 Indie wisi na włosku w związku z masowymi zwolnieniami w firmach 18 stycznia. Najnowsza gra z serii Halo, Ifinite, zaczęła się "mniej więcej" dobrze, ale z czasem użytkownicy zaczęli się irytować postępami w rozgrywce wieloosobowej i opóźnieniami w planowanych funkcjach, takich jak sieć Forge.

Pierre Hintze, szef 343 Industries, zatweetował 21 stycznia, że "343 Industries będzie nadal rozwijać Halo teraz i w przyszłości, włączając w to epickie historie, multiplayer i wszystko inne, co czyni grę wspaniałą". Ze swojej strony Matt Booty, stojący na czele Xbox Games Studios, potwierdził to, mówiąc, że 343 Industries nadal będzie rozwijać Halo i "będzie domem gry".

Nie jest do końca jasne, jaka będzie rola studia w przyszłych projektach, więc będziemy czekać na więcej informacji w tej sprawie od deweloperów lub szefów Microsoftu.

Źródło: The Verge

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();