Jak Diablo II, ale mroczniej: projektanci gier Blizzarda ujawniają proces budowania świata gry Diablo IV

Twórcy Diablo IV udostępnili nowy filmik z Inside the Game, w którym opowiadają o pracy nad światem gry.

Co wiadomo.

Ekipa Blizzarda zapowiedziała, że czwarta gra z serii Diablo będzie znacznie bardziej ponura i ponura niż jej poprzedniczka, ponieważ kierunek artystyczny gry będzie pod dużym wpływem Diablo II. Potwory będą miały taką samą stylizację, ponieważ ich wygląd został ponownie przemyślany, a w nowej odsłonie uczyniono je jeszcze bardziej przerażającymi i obdarzonymi unikalnymi zdolnościami.

Artyści i projektanci Blizzarda chcą nadać Diablo IV charakterystyczną, ręcznie rysowaną estetykę, dzięki której gra będzie wyglądała jak "interaktywny obraz".

Projektanci gry przy tworzeniu lokacji skupili się na realnie istniejących miejscach i architekturze starożytnych cywilizacji.

Kiedy należy się spodziewać

Diablo IV zostanie wydane 6 czerwca, a w marcu trafi do beta testów.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();