The Crew cieszy się ogromną popularnością. Wyścigowa franczyza Ubisoftu przyciągnęła 40 milionów graczy.
Krótko po zapowiedzi nowej odsłony gry wyścigowej The Crew o podtytule Motorfest, dyrektor kreatywny franczyzy Stephane Beley zatweetował, że grono odbiorców franczyzy The Crew osiągnęło 40 milionów osób.
Liczba ta nie odnosi się do liczby sprzedanych egzemplarzy, ale do liczby graczy, którzy uzyskali dostęp do The Crew poprzez zakup gry, subskrypcje lub darmowe rozdania.
Pierwsza część The Crew została wydana w 2014 roku, a The Crew MotorFest, która ukaże się w tym roku, będzie trzecią grą we franczyzie.
Stefan Belej dziękuje graczom za zainteresowanie i ma nadzieję, że kolejna gra tylko powiększy grono jej fanów.
15 lat temu grupa przyjaciół marzyła o stworzeniu własnej gry o prowadzeniu pojazdów. Ubisoft im zaufał. Ivory dało początek #TheCrew. 15 lat później do przygody dołączyło 40 milionów graczy. Wkrótce będzie ona kontynuowana dzięki The Crew MotorFest.Zawsze wierzcie w swoje marzenia! Dziękuję wszystkim pic.twitter.com/zuArbN7nmN
- Stephane Beley (@__Fergus__) 25 lutego 2023 r.