Microsoft udostępnia funkcje sztucznej inteligencji klientom korporacyjnym
Microsoft zapowiedział wprowadzenie funkcji sztucznej inteligencji w Dynamic 365, pakiecie aplikacji dla przedsiębiorstw służących do zarządzania relacjami z klientami i planowania zasobów.
Co wiemy.
Zestaw funkcji o nazwie "CoPilot" pomoże przedsiębiorstwom "szybciej tworzyć pomysły i treści, wykonywać czasochłonne zadania, uzyskiwać statystyki i wiele więcej." Obejmuje to takie rzeczy, jak dostosowywane e-maile do klientów, automatyczne podsumowania spotkań, odpowiedzi na czacie wsparcia klienta i e-maile oparte na poprzedniej rozmowie - wszystko to pomoże marketerom przejść przez dzień bez pisania SQL. Firma widzi to również jako sposób na pomoc w generowaniu pomysłów na e-maile marketingowe, co oznacza, że reklamy napędzane przez AI wkrótce zaczną pojawiać się w twojej skrzynce odbiorczej.
Microsoft powiedział również, że system znacznie ułatwi tworzenie "wirtualnych agentów" do wspierania klientów, którzy mogą korzystać z technologii OpenAI, aby znaleźć odpowiedzi za pośrednictwem Binga.
Źródło: The Verge