Microsoft udostępnia funkcje sztucznej inteligencji klientom korporacyjnym

Microsoft udostępnia funkcje sztucznej inteligencji klientom korporacyjnym

Microsoft zapowiedział wprowadzenie funkcji sztucznej inteligencji w Dynamic 365, pakiecie aplikacji dla przedsiębiorstw służących do zarządzania relacjami z klientami i planowania zasobów.

Co wiemy.

Zestaw funkcji o nazwie "CoPilot" pomoże przedsiębiorstwom "szybciej tworzyć pomysły i treści, wykonywać czasochłonne zadania, uzyskiwać statystyki i wiele więcej." Obejmuje to takie rzeczy, jak dostosowywane e-maile do klientów, automatyczne podsumowania spotkań, odpowiedzi na czacie wsparcia klienta i e-maile oparte na poprzedniej rozmowie - wszystko to pomoże marketerom przejść przez dzień bez pisania SQL. Firma widzi to również jako sposób na pomoc w generowaniu pomysłów na e-maile marketingowe, co oznacza, że reklamy napędzane przez AI wkrótce zaczną pojawiać się w twojej skrzynce odbiorczej.

Microsoft powiedział również, że system znacznie ułatwi tworzenie "wirtualnych agentów" do wspierania klientów, którzy mogą korzystać z technologii OpenAI, aby znaleźć odpowiedzi za pośrednictwem Binga.

Źródło: The Verge

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();