Riot Games wydaje aktualizację 6.05 dla Valoranta, usuwa liczne błędy dla postaci Gekko

Riot Games wydaje aktualizację 6.05 dla Valoranta, usuwa liczne błędy dla postaci Gekko

Riot Games opublikowało patch notes dla Valoranta 6.05. Są to głównie poprawki błędów i bugów dla nowego agenta Geeko.

Co wiadomo.

Jeśli chodzi o zmiany związane z Geeko:

  • Poprawiono celowanie umiejętności Wingman, dzięki czemu można teraz celować w "wyższy teren";
  • Dodano kilka różnych wariantów audio do wybuchów Mosh Pit;
  • Naprawiono dźwięk przy wybuchach plazmy Dizzy'ego, dzięki czemu można teraz łatwo odróżnić, czy zbliżają się one do ciebie, czy do sojusznika;
  • wprowadzono kilka ulepszeń efektów wizualnych;
  • naprawiono błąd, który powodował, że Wingman nie zadawał obrażeń w walce wręcz;
  • naprawiono błąd, który umożliwiał graczom uniknięcie obrażeń od Mosh Pit poprzez wyskoczenie z kucnięcia.

Naprawiono również inne różne błędy, a przycisk "importuj" w menu crosshair nie będzie już wyszarzony, jeśli masz więcej niż dziesięć aktywnych crosshairów, z maksymalną liczbą piętnastu pozostałych.

Jeśli chodzi o wydajność, Riot dodał metrykę "CPU Wait GPU Time" do ustawień wydajności, aby gracze mogli lepiej śledzić, kiedy ich maszyny renderujące są uwiązane w strumieniu. Dodatkowo, metryka wydajności "Memory Used" będzie teraz aktualizowana nawet wtedy, gdy metryka "Total Memory" jest wyłączona.

Źródło: dualshockers.com

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();