Diablo IV w momencie premiery będzie wspierać technologię DLSS 3.0

Diablo IV w momencie premiery będzie wspierać technologię DLSS 3.0

Nvidia opublikowała nowy, krótki zwiastun Diablo IV, który potwierdza, że gra będzie wspierać technologię DLSS 3.02, choć w odbywających się właśnie beta testach dostępne jest tylko DLSS 2.

Co już wiadomo

Wraz z zapowiedzią serii RTX 4000, Nvidia zaprezentowała również nową wersję DLSS, która posiada znaczące ulepszenia w stosunku do wersji 2.0. Nowa wersja DLSS będzie dostępna tylko w procesorach graficznych z serii RTX 4000 i ma pomóc w zwiększeniu liczby klatek na sekundę, a także korzyści z ray tracingu.

Niestety jednak zwiastun Nvidii nie zawiera żadnych porównań, które pokazywałyby nowe DLSS 3 w akcji. Wynika to zapewne z faktu, że gra otrzyma wsparcie dla tej technologii dopiero w okolicach premiery 6 czerwca.

Diablo IV będzie dostępne na PC, Xbox One, Xbox Series, PlayStation 4 oraz PlayStation 5.

Źródło: dualshockers.com

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();