Konto New York Timesa z 55 milionami followersów na Twitterze straciło weryfikację z powodu odmowy zapłacenia 1000 dolarów
The New York Times stał się pierwszą dużą publikacją, która odmówiła zapłaty Twitterowi za weryfikację swojego konta. Konto ma 55 milionów zwolenników.
Co wiadomo.
Zwykli użytkownicy mogą zweryfikować swoje konto po wykupieniu subskrypcji Twitter Blue o wartości 8 dolarów miesięcznie. Wówczas obok nazwy konta pojawi się niebieska ikona. Koszt dla firm wynosi 1000 dolarów + 50 dolarów za każde połączone konto i otrzymują one żółtą odznakę.
Po opłaceniu subskrypcji Twitter Blue, konto otrzymuje priorytet w wynikach wyszukiwania, a maksymalna liczba znaków na post zostaje zwiększona do 4 tys. Ponadto od 15 kwietnia w zakładce "Dla Ciebie" będą wyświetlane wpisy tylko ze zweryfikowanych kont.
New York Times zapowiada też, że nie będzie zwracał swoim pracownikom kosztów subskrypcji Twitter Blue. Podobnie postąpi Bloomberg News. CNN i LA Times również poinformowały, że nie będą płacić za subskrypcje.
NY Times jest niewiarygodnie hipokrytyczny, ponieważ jest bardzo agresywny w zmuszaniu wszystkich do płacenia *ich* subskrypcji
- Elon Musk (@elonmusk) April 2, 2023
Ponadto, ich feed jest Twitterowym odpowiednikiem biegunki. Jest nieczytelny.
- Elon Musk (@elonmusk) April 2, 2023
Mieliby znacznie więcej prawdziwych zwolenników, gdyby zamieszczali tylko swoje topowe artykuły.
To samo dotyczy wszystkich publikacji.
Elon Musk nazwał decyzję The New York Times "hipokryzją", ponieważ publikacja oferuje swoim czytelnikom własne subskrypcje. Również szef Twittera porównał newsfeed The New York Times do biegunki i zasugerował publikowanie tylko najważniejszych materiałów.
Źródło: The New York Times