Sprzedaż Samsunga Galaxy S23 gwałtownie rośnie na głównych rynkach światowych - wersja Ultra ma 60% udziału

Sprzedaż Samsunga Galaxy S23 gwałtownie rośnie na głównych rynkach światowych - wersja Ultra ma 60% udziału

Flagowe smartfony Samsunga Galaxy S23 stały się nagle bardzo popularne. Sprzedaż modeli nowej generacji gwałtownie wzrosła na największych światowych rynkach.

Co wiadomo.

W 2020 roku Samsungowi udało się sprzedać ponad 8 milionów smartfonów Galaxy S20 w pierwszym miesiącu. Rok później popularność flagowca zmalała do 10 milionów w ciągu pięciu miesięcy. W 2022 roku producentowi udało się sprzedać niecałe 6 milionów modeli Galaxy S22 w dwa miesiące. Z kolei seria Galaxy S23 niespodziewanie okazała się bardzo popularna.

Sprzedaż flagowca nowej generacji w Europie i na Bliskim Wschodzie wzrosła o 50%. W Indiach firma sprzedała o 40% więcej smartfonów rok do roku. W Brazylii i Meksyku sprzedaż wzrosła o 70%. Choć w tych krajach smartfony pojawiły się z tygodniowym opóźnieniem. Dane liczbowe w USA nie zostały podane.

Zgodnie z oczekiwaniami, Samsung Galaxy S23 Ultra stał się najpopularniejszym flagowcem nowej generacji. Wersja z aparatem 200MP i obsługą rysika ma 60% udziałów. Samsung Galaxy S23 i Galaxy S23+ stanowiły po 20%. A to już jest niespodziewane, bo zazwyczaj standardowy model sprzedaje się lepiej, bo kosztuje mniej.

Źródło: Yonhap News

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();