Capcom szybko naprawił problem: ray tracing jest ponownie dostępny w remake'ach Resident Evil 2 i 3

Kilka dni temu deweloperzy z Capcomu omyłkowo usunęli ray tracing z remake'ów Resident Evil 2 i 3 na Steamie.

Japoński wydawca szybko przyznał się do problemu i obiecał, że naprawi go jak najszybciej.

Odpowiednia aktualizacja pojawiła się już na Steamie i jest dostępna do pobrania.

Raytracing jest ponownie dostępny w Resident Evil 2 i 3, ale aktualizacja nie wprowadziła żadnych innych zmian.

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();